24 februari 2008

FÄRDIGA PROJEKT!

Ännu en arbetsdag har passerat, jag arbetar inom Hemtjänsten & vi har fullt upp just nu!! I tankarna sitter jag bland alla mina nystan och stickar för fullt! På hjärnkontoret pågår ständigt klurande på vad som komma skall, vad gäller nya mönster, ideér osv. Stickar benvärmare för tillfället och då i mönster stickning. Använder ett svart/grå/vit melerat GARN. Nu har det blivit ett gäng benvärmare, så nästa projekt får bli något helt annat!! MEN VAD?? Har DU kanske något förslag eller idé?

Här intill har jag färdigställt ett par virkade vantar med "Hello Kitty" broderat mitt på! Mönstret är eget och mycket roligt att virka. Poppis bland mina tjejer i alla fall=))


Jag VIRKAR lika gärna som jag STICKAR & är en obotlig GARNOMAN dvs. jag kan inte få nog av GARN av alla slag. Det finns inget härligare än ett härligt nystan/härva, som man just lagt vantarna på - just innan man sätter stickorna eller virknålen i den. Håller du med??
Har just avnjutit en enkel söndagsmiddag - efter en lång arbetsdag, komma hem till ett dukat bord - DET ÄR INTE DUMT DET!

Sen har jag lagt till med en annan ovana - motionscyklar nere i källaren och har gjort sen i mitten på november! Man känner sig så otroligt skön efteråt (!!) Det är väl första gången i mitt liv som jag motionerar regelbundet och man är ju ingen ungdom längre,,,,bara nästan =)) Jag har ju faktiskt inte passerat 38 ännu...så rätt så ung är jag ändå !

MÅ SÅ GOTT!! Skulle bli jääätteglad för en liten kommentar eller inlägg,,,,=))

KRAMIS

Inga kommentarer:

Google

Google
Affiliator Affiliateprogram

BRA SIDOR!!

Google

SOLEN

coolstuff

America express

Affiliator.com
Parlino.se

ALLTID EN BRA AFFÄR !!

Hur många ggr, sett min sida?

GARN

112ink.se

Hur mycket bloggar du?