23 februari 2008

Beställt ny resa

Jaha, nu har vi beställt en resa till Malloca "Alcudia" i september f_n det ska bli skönt, även om det är så snart inpå sommaren - sol, bad, shopping - ska kolla om Garn, men vet ej om det finns att köpa, vore kul! Ska kolla om en ny kamera har köpt en utomlands för många år sedan så den behöver bytas ut.,, Och det var inte något fel på den, många tror att man blir "lurad" men kan man sina saker så är det nog inga större bekymmer lite av en myt tror jag MEN visst finns det skojare att se upp med .


Känner för att visa upp ett fint garn jag "fått" tag på 100% ull mycket mjuk och skönt härligt.

Nä,, nu ska jag virka ev. sticka något, kommer att lägga upp en bild på det när det blir färdig och om det blir det garnet eller ej återstår att se,,,

så ha det så gott alla mina "få" läsare....

Garn o Filmälskare

Inga kommentarer:

Google

Google
Affiliator Affiliateprogram

BRA SIDOR!!

Google

SOLEN

coolstuff

America express

Affiliator.com
Parlino.se

ALLTID EN BRA AFFÄR !!

Hur många ggr, sett min sida?

GARN

112ink.se

Hur mycket bloggar du?