25 februari 2008

BILEN - HATAR DEN MEN KAN INTE VARA UTAN!



Bilar är som jättestora spargrisar med HÅL I BOTTEN! När vi va på Gran Canaria, så fick min far äran att besikta vår bil,,,,och hur gick nu detta?? Åt h-e kan man lugnt säga. 8 punkter som skulle åtgärdas inom en månad,,,tiden gick och eftersom jag jobbar heltid 3 mils resväg enkel resa - så är det ju inte så ofta min man har tillgång till bilen eller lämna den för reperation! Så ute i sista minuten i torsdags - va händer då??? Jo, då pajar nyckellåset där man startar bilen (tänningen heter det MEN hur stavas det?) + rattlåset hängde sig! JIIIPPPIII va glad jag blev & det blev bärgning till "märkesverkstad" och det va såååå billigt såååå!! Som om inte det andra va nog,,, Sen i fredags va det byte av vindrutan och idag sista punkten 4 nya däck! Seså där rök ca 10 tsn i ett nafs!

Och så i morgon tisdag DEN STORA DAGEN så ska den då ombesiktigas! Jag hatar verkligen bilar MEN kan tyvärr INTE VARA UTAN!!

Nej, tacka vet jag GARN i stora LASS! Det är grejer det =))




Inga kommentarer:

Google

Google
Affiliator Affiliateprogram

BRA SIDOR!!

Google

SOLEN

coolstuff

America express

Affiliator.com
Parlino.se

ALLTID EN BRA AFFÄR !!

Hur många ggr, sett min sida?

GARN

112ink.se

Hur mycket bloggar du?